Ik ben iemand die over maatschappelijke thema’s een mening heeft. Echter met het hebben van een mening is de kans dat jij de samenleving een klein beetje bijstuurt niet erg groot. Als raadslid is die kans een beetje groter geworden en ik ga er alles aan doen om het voor alle mensen uit de gemeente Deventer in de aankomende vier jaar aangenamer te maken. Ik word geïnspireerd door Mensen die met volle overgave en passie hun werk uitoefenen.

Mobiliteit is een thema waarover we de aankomende vier jaar het veel gaan hebben. Mobiliteit verbindt alle activiteiten van mensen en heeft grote invloed op de dagelijkse activiteiten van iedereen met name op financieel gebied. We moeten streven naar een duurzame oplossing van het mobiliteitsprobleem voor een langere periode en daarbij ‘out of the box’ denken. Met andere woorden, oplossingen verzinnen die op het eerste gezicht niet erg voor de hand liggen maar met een onderbouwde visie succesvol kan zijn. Het maken van moeilijke keuzes is hierbij essentieel. Zo kan mobiliteit verduurzamen en geven we mensen meer mogelijkheden om zich te kunnen verplaatsen.

Harold Rietman — 06-42208607 — hc.rietman@deventer.nl

Burger en bestuur, Milieu en Duurzaamheid, Ruimtelijke ontwikkeling, Herstructurering en Vastgoed, Wijk 2

Meer van Harold Rietman