woensdag 15 november 2017

Kandidatenlijst GR2018

De afgelopen weken konden de leden van D66 Deventer zich uitspreken over de volgorde van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.

De lijst van D66 Deventer ziet er daarmee als volgt uit:

1. Jan Schuring
  19. Eddy Tulp
  20. Wybren Bakker

Reactie van de lijsttrekker

Jan Schuring, lijsttrekker van D66 Deventer: “Ik ben enorm trots op de lijst die de leden hebben samengesteld. Met deze groep mensen start ik vol vertrouwen en enthousiast aan de campagne voor de verkiezingen in maart 2018. Deze mensen brengen talent en ervaring mee én hebben de kennis en kunde om Deventer nog mooier, duurzamer en leefbaarder te maken.”

Opnieuw groei D66 Deventer

Het worden spannende verkiezingen in Deventer. Tijdens de Tweede Kamerverkiezingen is D66 in Deventer gegroeid naar de op-een-na grootste partij. Lijsttrekker Jan Schuring wil deze lijn graag doortrekken naar de Gemeenteraadsverkiezingen: “Het D66 geluid klinkt steeds sterker in onze gemeente, naast het groeiende aantal D66 kiezers in Deventer neemt ook het ledenbestand fors toe.”

Mix tussen ervaring en nieuw talent

Het bestuur van D66 Deventer kijkt terug op een goede en positieve verkiezing en is blij met het grote aantal, door de leden, uitgebrachte stemmen. Afdelingsvoorzitter Harold Teunissen: “Deze kandidatenlijst is een prachtige mix tussen ervaring en nieuw talent. Hiermee gaan we met veel vertrouwen de gemeenteraadsverkiezingen in.”